18.06.2017

18'in buyusu

8 numarasiyla kucuklugumden beri bir yakinimdir. Zaten hayatin anlami kitabini bilen varsa ona gore 8im .. bosa degilmis o yakinlik ..

8li rakamlara olan yakinligim, 18'le hayat donemecleri olarak devam etmekte.

18 yasimda, 18 mayo numarasiyla Elite Model Look yarismasina katildim. Evet o benim, bir kac sene oncesine kadar, hot guzeller sitesinde ulkenin en guzel kadinlariyla ayni sitede fotograflarim vardi. Harpers Bazaar'dan, her genc kizin ruyasi Cosmopolitan'a kadar pek cok dergide fotograflarim cikti. Reklamlarda oynadim. O geceden sonra, yillarca severek fotomodellik yaptim. 18 bana ugur getirdi. Ergenligim boyunca zayifligimla dalga gecenlerin travmalarini, kendimce sildim.

18 Ocak 2015'de, tam da yoga hocasi oldum, mezun oldum derken,  kendimi gercekten "ikiye ayirdim". Sol ust bacagin popomla birlestigi yerdeki kaslar ve tendon tutunduklari yeri birakmayi tercih ettiler. 1,5ay yatalak sayilacak bir surec yasadim. Ilk gunler tuvalete yetisemedigim icin altima isedigim bile oldu. 6 ay yoga yapmaya yanasmadim bile. Sonra bir temmuz gunu Zeyneb Uras ile tanisip, Cihangi Yoga staj programina secilene kadar.  Tesekkurler hocam bana inandiginiz icin. Sonra hocalik yolculugum basladi. "Iyi ki de kopmuslar" diyebildigim hale gelmek 2 seneyi buldu.  Hala orda hissi var, o ayri. Alistim kendisiyle yasamaya.

Gecen yaz 18 Haziran'da korkularimdan birini yasadim, aldatildigimi ogrendim.  Ilk defa mi aldatiliyordum, hayir. Bu sefer farkli yaklasmayi denedim. "Aldatilan ben diilim, sen kendini aldatmissin" diyerek hayata devam ettim. Iliskilere farkli bakis acisiyla yaklasmayi ogrendim. Hani buyudum derler ya. O gun, olgunluk nedir, onu ogrendim.  Iliski o donem bitti, sonra yeniden basladi. Yurumedi. Herkes kendi yoluna gitti.

Dun 18. yoga gununde, sevgili Azize'nin son birkac yin dersinden birine girip, durmanin muhtesemligine kapilarak, baskasi mutlu olsun diye istemedigim bir seyi yapmadim. Kendi mutlulugumu sectim kisacasi. Cogunlukla insanlari kirmamak icin, cok kere istemedigim ortamlarda oldugum oldu. Dun bu donguyu kirdim. Gercekten buyuk rahatlama geliyor, deneyin. Senin seciminden dolayi darilmak, kirilmak karsindakinin elinde, senin degil.

18 Haziran 2017 kendim icin, kendimle ve ailemle aramda her ne var ise temizlemek icin, primal'a gidiyorum. Primal nedir derseniz, linkine bakabilirsiniz. http://www.hizirkamp.com/primal.html Ikinci dogum olarak geciyor. Gecen sene, Isvec'te yeniden dogusu nefes ile yapmistim. Gercekten yeniden dogmustum. Onun yazisini da gecen seneki agustos yazilarimdan birinde bulabilirsiniz blogda. ,Yeniden dogumun Osho tarzini deniyecegim, bakalim neler olacak. Donuste bir kismini paylasmayi denicem.

18. gun pratigimden bana kalana gelince, Azize'nin soylediklerinden biri, surekli kulagimda: "hersey gecer". Bir budist soylemiymis.
Evet hersey geciyor. En dipte, en aciyi yasadigini sandigin an, bitmeyecek sandigin sey, gecip gidiyor. Ve sen daha da guclenerek cikiyorsun icinden olayin.
Yeter ki inan kendine. Guven kendine.

Yasanan ve yasanacak hersey icin binlerce kere sukran.

Namaste

Irem

Ps: foto 18 ocak 2015, kazadan birkac saat once, pastoral vadide, saglam kaslarimla son fotom. simdi cok daha guclu bacaklarim var, buna da sukur !








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder