25.06.2017

Deliye Her Gun Bayram - Donem 3 - Gun 1

Selam yeni donem!
Ikincide cok calkantili bir surecteydim, bakalim bunda neler bekliyor matin uzerinde beni..

#28gunyoga bana paylasmayi ve destegi o kadar guzel hatirlatiyor ki, bazen herseyden umudumu yitirdigim anda, buluyorum kendime bir 28gun yazisi, onun destegiyle kendime geliyorum. Bak o da bu buhranli yollardan geciyor diyorum. Neden buhran ? Bu gunler bana baya buhranli oldu da ondan..

Neredeyse 1 hafta olacak kabullenmekte ciddi zorluk cektim sehre donmus olmayi. Once zihinsel, sonra bedensel, sonra tekrar zihinsel arizalara gectim. En son bombam, cuma aksam eve donerken, eve giden sokagi kacirip, kendimi bambaska bir yolda bulmamdi. Hani kendimden korktum derler ya, o an korktum. Beden zihin kopuklugunu bu kadar net uzun zamandir yasamamistim.

Neyse ki beni sehirden kurtaran canim dostlarim Emre ve Ozlem oldu.o ihtiyacim olan dogayla ic ice olmayi, evlerine davet ederek sundular bana. Bu arada 5 aylik bebeklerinin adi da Doga. Asil en buyuk moral deposu bana o oldu 2gundur. Tekirdag'da, bizim meshur eski parti evi, nam-i deger chillax house'dayim dunden beri. Tam bir rehabilitasyon yasiyorum. Yiyip, uyuyup uyanmak ve bir de bebisle oynamaktan baska birsey yapmiyorum. Doga bebek butun enerjimi degistirdi. O minik ayak parmaklarini emmeye calisarak, 2 gundur mutlu bebek pozunu o kadar dogal ve zevkle yapiyor ki, izlemeye doyamiyorum. Ayrica inanilmaz bir iletisim halindeyiz, yan yan gulusune hayranim. Bir bebekle kurudugum en uzun iletisim burdaki sure. Hepimizin, kosulsuz sevgi ile dolu dogdugunu ve sonra onun uzerine neler insa ettigimizin, en guzel ornegi oluyor.

Dun yeni ay sebebiyle yoga yapmadigimiz halde, kisa bir pratikle, yin yoga yaparak gunu kapadim. Bugunse, karin agrilarim artti ve beklenen durum geldi. Periyod doneminde yoga yapanlardanim, ve iyi geldigine inaniyorum, zaten tantra egitimlerinde de yapmak iyi gelir diyorlardi, kendini yormamak kaydiyla. Bunca sene hastaneye kaldirilip serumlar yerken, yogayi aktif sekilde yaptigim donemde,hic agzi sizi cekmedim diyebilirim. Yin yoga egitimi aldigimdan beri de, yin yapiyorum o gunler ozellikle, daha iyi geliyor yumusak akislar ve bag dokulari hedef alan pozlar.

Dun yin yapinca, bugunu hatha ile gecirdim. Zaten beden de onu istiyordu. Isteklere cevap vermek onemli. 45dakikalik bir akis yaptim. Icinde gunese selamdan, ayaktaki pozlara, kol dengelerinden, kalca acicilara, geriye egilmelerden, one egilmelere ve burguya hersey vardi. Sonuna prana (nefes) calismasi ve cok kisa bir meditasyon bile ekledim. O kadar iyi geldi ki ! Bi kere kesinlikle ilk buldugun cimde kos yoga yap,matsiz! Birak bocek, karinca, orumcek ne gelirse gelsin. Yemezler seni. Topraklanma cok iyi geliyor, dene bi. Ve ilk defa kendimi videoya full cektim. Genelde bir poza girerken falan cekim yaparim da tam video yapmamistim odevimiz olmasina ragmen egitimde. Bazi pozlarda nasil yamuk durabildigimi, ogrencileri duzelttigim seyleri kendimin de yaptigini gordum. Hatasiz kul olmaz, elbet dogru yol bulunur :)

Doga bebek annesini emerken benim onlarin bir kac mt otesinde yoga yapmam, kus sesleri, gunes batisi, cok sihirli bir bayram gunu oldu benim icin.

Sabah Doga bebegin yeni havuzunda verdigim pozla sizi oper, kucaklarim. Iyi bayramlar olsun, gozlerimi saglikla acitigim ve nefes aldigim her gun, bana bayram ne de olsa. Yeni donem hayirli olsun cumlemize.

namaste

Irem


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder