21.06.2017

Umdugunu değil, buldugunu alacaksin hayattan

Hayatla ilgili ne plan yapıyorsan, bırak koy kenara. Olmayacak şey olmuyor. Olacakların da önüne geçemiyorsun.

"17 - 27 haziran tarihleri arasında tatildeyim", "oh miss 11 gun yokum" derken, son 1 ay kala, biletlerini aldığım, İzlanda'ya tek başına gitmekten vazgeçip, Osho Primal'a kayıt yaptırdım. Merkür gerilerken yapmayacaksın arkadaş hiçbirşey.

Pazartesi başlayan primal, dün sabah iptal oldu. Sebep, bizde kalsın. Tek söyleyeceğim şey buna da şükür. Zamanlama, sonraki gelişmeler, herşey olması gerektiği gibi oluyor. Bu satırları yazma raddesine gelene dek, hepimiz değişik bir süreçten geçtik. Benim süreç özellikle kararsız oldu. Bir gece önce olacakları kısmen hissettiğim için, şokunu biraz derin yaşadım, sonra şükrettim. Bazı şeyleri kaybettiğimiz anda ya da planlarımız dışında bir olay olduğunda, verdiğimiz tepkilerde farkında değiliz çoğunlukla..

Şükret. Aldığın nefese, sağlığına, sevdiklerine, evrene.

Herşey olması gereken zamanda, geliyor önüne.

Oraya giderken yaşadıklarım, ediğindiğim yoldaşlar, geçirdiğim her ana şükür,
Yarın yazımda onlardan bahsedeceğim.

Bu akşam, planda olmayan bir durumda buldum kendimi, acil ihtiyacı olan yogini arkadaşıma yardımcı olacağım. Derse gidiyorum.

Belki gelirsen matta görüşürüz..

Şükür.

İrem

ps:foto hızır kampın kapısına gelirken, telefonla bağlantıyı kaybettiğin ilk nokta. en sevdiğim spot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder