9.06.2017

Dolunay etkisi

Bugun 10. gun. 28in 10unu bitirdik. Bu sefer akista kalmayi secerek 10 da 5 yaptim. Sucluluk 0! Bu aksam ogrencilerimle de paylastim. yapacagin seyi, hedef ve hirs haline getirdigin anda ondan bir fayda saglayamiyorsun. Oysa kendimi rahat birakarak su an 28in faydasini tepe tepe yasamaktayim!

Bu gece, 9 haziranda olan yay burcu dolunayinin etkisinden mi nedir bilemedim, normal disi bir gece yasiyorum. Yukselen burcum yay oldugu icin belki de?

Ey yaylar ve yukselen yaylar siz ne durumdasiniz? Son yillarda gecirdigim en enerji patlamasi yasadigim dolunay gecesi. E hal boyle olunca faydalanmak gerek. Once 21:45 dersim CY caddede, sonra tatli Ali Usta surprizi, ardindan eve donus ve uykum yok, ne yapayim derken: gece yogasi! 10. gunu kacirmasam ne guzel olur diyerek, kosarak mati kapip yere sermek..

Cin gibiyim canlar ! Yani icim icime sigmiyor, hani boyle hucrelerin hepsini hissedersin kanli canlisindir.. Aynen o haldeyim gecenin 2:22sinde ...

Enerjiyi donusturmek icin, biraz asagi bakan kopek, ustune dangling(sarkac) pozu ile baslayip, sphnx geldi. O sirada tv de calan Lady Gaga Poker Face, bana 4dk boyunca tum gun ne kadar cok durumda, ne kadar cok insana, hislerimi belli etmeden hareket etmeye calistigimi farkettirdi. Ve bunu beni cok yoruyordu.. Sonra da dedim ki iyi ki... O noktalar, yakinda anlamini bulacak, su anda sadece nokta olarak kalsinlar.

Sphnyx ardindan, seal pozu derken, en zorlandigim geriye egimleri bile 5 dk yapar haldeyim! Bedene de, bana da birseyler oldugu kesin bu gece. Catterpillarla devam ettim, etmez olaydim. One egilmek zor geldi, her zaman en rahat oldugum pozda ensemi sanki biri koparacakmis gibi agri girdi 4dk sonunda, basimin altinda bolster olmasina ragmen. Demek bugun one egilme gunu degildi. Enerji ters donmek istiyordu. Sonra aklima bugun Sinem Mengi'nin yaptigi paylasim geldi. Ters durusu yataga sirtini vererek giriyor. Yeni odam ve yatagim bu duruma tam elverisli oldugu icin kostum yatak odama. Ve evet Sinem'cim bana bi yol actin o paylasiminla, tesekkuler! Baya baya ters durup geriye dusmeden bacaklari nerdeyse yataga degdirecek kadar da indirdim. Aman ne var bunda diyebilirsiniz. Benim icin cok sey var. Ters duruslardaki fobimi bilen biliyor.  Bilmeyen de okuyor su an :) Biri olmadan poza girmem pek. Denemem bile. Cok sevdigin seyi yapamamak, korkulara takili kalmak. Hayatta da bunu cok yasadigimiz icin, hepimize tanidik bir duygu di mi?

Gecenin 2sinde dunyaya ters baktim ve cok sevdim o hali. "Ne olabilir ki?"dedim kendime.. Gercekten "Ne olabilirdi ki?"  Bir sonraki adimda ne olacaginin pazarligini yapamazdim "evren"le. Gunlerdir uzerimdeki uyusuk hal yok olup gitti. Bir an once yatip kalkip 11.gun yogama matimin tepesine gecmek istiyorum. Askim kabardi yine.

saat 3:23

dolunayiniz hayrolsun.

hadi bana musade.

Irem

ps: ingilizce klavye ile yazdigim icin, tr karakter yok kusura bakmayin :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder