18.06.2017

Bekleme yapma

19. gun. Normalde ctsileri dersim var 13:15 findiklida. Bugun cok mutlu bir sebepten dolayi, dersimi veremedim. Hocalik yolunda ilk adimlarimin mimari Cag Rical Gurle ve zarif sevgilisi Pinar'in nikahlarina gittim. Cok mutlu olun canlar.

Dersim olmayinca, 11:30 Firat'in CY3 sinifina katilabilme sansini yakaladim. Yalniz gercekten dun Firat'a surprizim var  derse gelicem dedigimde, ozel bir ders hazirlayacagini soylemisti ve gercekten de matta ask yasadim! O ne akisti Firat'cim. Cok tesekkurler! Hala tek tek her asananin tadi damagimda .. Bu arada son donem yaptigim en zor pratikti net. 20.dakkada cikaramicam dersin sonunu sanirim derken, bir anda hic bitmesine donmek de benim askta dalgalanmalarima benziyor. Ders sonu, hic bitmesin istedim.

O hic bitmesin istemedigim anlar hayatta da cok oluyor. Sizin de oyle degil mi ? Yedigim dondurmadan aldigim haz bile bazen "ay hic bitmese" dedirtebiliyor. Kis bitmesin, tatil bitmesin, ders bitmesin ... Hep bir o zevk aldigin ana takili kalma durumu.
Butun gun bunu dusundum. Hic bitmesin dedigim pek cok seyin bittigini, hatta biterse naparim ben dedigim seylerin artik hayatimda olmadigini .. Onlarsiz da yasandigini .. Anilara tutunarak, o bitmemesini istedigin seylerin bittigini farkedip, ozledigini zannetmeyi. Bugun butun bunlari yasadim canlar. Zihnin oyunlari iste. Naparsin, o da can, o da ben .. Yeter ki takili kalma anilarda, acilarda, hadi ilerle canim. Bekleme yapma.

artik yatma vakti, sabah uzun yol soforlugu yapicam. ben yokken, iyi bakin kendinize.

operim hepinizi

Irem

ps: 35.yas gunum, Rio'dayim, hayata dil cikariyorum. hey gidi gunler :) sukur !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder